هارد اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Cloud Home WDBVXC0040HWT با ظرفیت 4 ترابایت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

با استفاده از هارد اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Cloud Home WDBVXC0040HWT امکان ذخیره سازی اطلاعات به صورت بی سیم برای شما امکان پذیر است. به همین منظور ابتدا باید هارد اکسترنال را به روتر منزل و محل کار متصل کنید و فایل های خود را به راحتی ذخیره سازی نمایید. از دیگر ویژگی های این هارد دیسک می توان به پشتیبانی از فلش مموری، قابلیت بک آپ گیری خودکار اشاره کرد. پس با ما و این راهنمای جامع در خصوص هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Cloud Home WDBVXC0040HWT که توسط سایت های حرفه ای ایده برتر پارسیان و دیجی کالا بررسی شده اند همراه باشید.

دیجی کالا:

ذخیره‌ساز «My Cloud Home» محصولی از برند «وسترن دیجیتال» (Western Digital) است. این ذخیره‌ساز در حالت دسکتاپ ساخته شده و به صورت ایستاده روی میز کار شما قرار خواهد گرفت. استفاده از پلاستیک مرغوب سفیدرنگ در قسمت بالایی بدنه و پلاستیک بافت‌دار نقره‌ای در بخش پایینی آن، چهره‌ی جذاب و شیکی به My Cloud Home داده‌اند. در قسمت پشتی محصول، یک پورت LANگیگابیتی برای اتصال به شبکه وجود دارد و یک پورت USB 3.0 برای گرفتن ورودی از سایر دستگاه‌ها هم در نظر گرفته شده‌ است. با استفاده از پورت USB می‌توانید از انواع فلش‌مموری، کارت حافظه و... روی My Cloud Home بکاپ بگیرید. اتصال این محصول به شبکه و شروع به کار با آن واقعا ساده است؛ کافی است My Cloud Home  را مستقیما به روتر بی‌سیم منزل وصل کنید و با واردکردن یک آدرس در نوار آدرس مرورگر اینترنت، به پنل تنظیمات دسترسی داشته باشید. قابلیت بکاپ‌گیری خودکار یکی از مزایای My Cloud Home است. امکان تعریف چندین کاربر روی My Cloud Home وجود دارد. هر یک از اعضای خانواده می‌توانند فضای ذخیره‌سازی اختصاصی خود را روی این ذخیره‌ساز داشته باشند و تنها خودشان بتوانند به فایل‌های شخصی دسترسی پیدا کنند. فایل‌های کپی‌شده روی این دستگاه، قابلیت جست‌وجوی سریع دارند و با واردکردن بخشی از نام فایل می‌توانید به سرعت پیدایش کنید.

ایده برتر پارسیان:

  • یک هارد اکسترنال رومیزی خوش ساخت!

هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال My Cloud Home WDBVXC0040HWT در ابعاد 175.5*140*53 میلی متر و وزن 1000 گرم عرضه شده و به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت وسترن دیجیتال در ساخت این هارد اکسترنال از پلاستیک مرغوب استفاده کرده و به همین دلیل این محصول از دوام و طول عمر بالایی بهره می برد. البته توجه داشته باشید که هارد دیسک اکسترنال رومیزی وسترن دیجیتال My Cloud Home WDBVXC0040HWT به صورت ضد آب و ضد ضربه طراحی نشده است.

  • امکان انتقال اطلاعات به صورت بی سیم

یکی از مهم ترین ویژگی های هارد وسترن دیجیتال My Cloud Home WDBVXC0040HWT امکان کار با آن به صورت بی سیم است. برای این منظور ابتدا باید هارد اکسترنال را به روتر بی سیم منزل یا محل کار خود متصل کنید و پس از آن به سادگی به آن به صورت بی سیم دسترسی خواهید داشت. توجه داشته باشید که برای کار با این هارد دیسک، حتماً باید به اینترنت دسترسی داشته باشید و نسبت به ثبت اکانت در سایت mycloud.com یا نصب نرم افزار My Cloud Home بر روی دستگاه مورد نظر خود اقدام کنید. پس از آن می توانید در هر مکانی که حضور دارید، از طریق اینترنت با هارد اکسترنال خود کار کنید. در حقیقت این هارد اکسترنال یک فضای 4 ترابایتی به صورت ابری را در اختیار شما می گذارد! این ویژگی این امکان را ایجاد می کند تا از طریق دستگاه های مختلف مانند گوشی موبایل، لپ تاپ، کامپیوتر، تبلت و... بتوان به هارد دیسک اکسترنال بی سیم وسترن دیجیتال My Cloud Home WDBVXC0040HWT دسترسی داشت. لازم به ذکر است که برای کار با این هارد اکسترنال، امکان تعریف آی پی یا پنل اختصاصی تحت وب وجود ندارد.

در پایان قابل ذکر است که هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Cloud Home WDBVXC0040HWT با ظرفیت 4 ترابایت در سایت دیجی کالا توسط کاربران به خوبی نقد و بررسی شده است و نکات قوت و ضعف آن نیز بیان شده است، شما می توانید با مراجعه به بخش نظرات کاربران از دیدگاه های ثبت شد در این باره بهره مند شوید.





:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 21 خرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی